Sprawdź odczyty monitora jakości powietrza na stronie internetowej

Monitoring powietrza Starostwa Powiatowego w Głogowie


 

KONSULTACJE KONSUMENCKIE

Poniżej przedstawiam informacje, gdzie można uzyskać konsultacje konsumenckie:

  1. Infolinia Konsumencka – tel. 801 440 220;
  2. Konsumenckie Centrum e-Porad – porady udzielane drogę elektroniczną przez ekspertów Federacji Konsumentów – porady@dlakomsumentow.pl;
  3. Informacje dotyczące praw konsumenta – na stronie: prawakonsumenta.uoki.gov.pl;
  4. Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej we Wrocławiu – Delegatura w Legnicy;
  5. Nieodpłatna pomoc prawna - Starostwo Powiatowe w Głogowie.

Pomocne strony internetowe - czytaj więcej

Bez Kategorii

Wydział Administracyjno - Gospodarczy

Karolina Chamska - Naczelnik Wydziału

telefon: (76) 728 28 28

pokój nr 5 (parter)

adres e-mail: ag@powiat.glogow.pl

 

Renata Buczyńska - Inspektor

telefon: (76) 728 28 57 /  (76) 728 28 27

pokój nr 4 (parter)

adres e-mail: ag@powiat.glogow.pl

 

Dagmara Unuczek – Sekretarka

telefon: (76) 728 28 00

Kancelaria (parter)

 

 

Ryszard Sielski - Kierowca

Marek Choszcz – Konserwator

 

Wydział Administracyjno – Gospodarczy realizuje zadania z zakresu:

1) Zarządzanie budynkiem Starostwa,                                                                                       

2) Wystawianie faktur za wynajem pomieszczeń oraz not obciążeniowych,

3) Prowadzenie spraw z zakresu zaopatrzenia materiałowo – technicznego,

4) Prowadzenie magazynu materiałów biurowych i eksploatacyjnych,

5) Prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia,

6) Bezpieczeństwo przeciwpożarowe,

7) Utrzymywanie porządku i czystości w pomieszczeniach Starostwa oraz dbanie o estetykę wokół budynku,

8) Prowadzenie drobnych remontów i napraw oraz konserwacja budynku,

9) Prowadzenie książki obiektu,

10) Prowadzenie rejestru Pieczęci urzędowych stosowanych w Starostwie,

11) Ewidencja oraz inwentaryzacja mienia Starostwa,

12) Zapewnienie potrzeb transportowych Starostwa, nadzór i koordynacja pracy kierowcy,

13) Obsługa Kancelaryjna Starostwa,

14) Obsługa monitoringu wizyjnego.

Biuro Zamówień Publicznych

Transkrypcja na język migowy

Kierownik Biura- Robert Tatyrża

tel. 76 7282829

Główny Specjalista - Agnieszka Krawczyk

tel/fax. 76 7282816

Pokój nr 302, 303 ( III piętro)

adres email: bp@powiat.glogow.pl

Do kompetencji i zadań Biura Zamówień Publicznych należą w szczególności sprawy z zakresu organizowania oraz przygotowania postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w trybach określonych ustawą Prawo Zamówień Publicznych.

Link do aktualnych przetargów

Wydział Audytu Wewnętrznego i Kontroli

Transkrypcja na język migowy

 

Wydział Audytu Wewnętrznego i Kontroli

Pracownicy Wydziału:

Dorota Korcz - Naczelnik Wydziału, Audytor wewnętrzny

tel. 76 7282 889

pok. 311 (III piętro)                

    

Ewa Adamczak - Inspektor

tel. 76 7282895

pok. nr 311 (III piętro)

 

Adres:

Starostwo Powiatowe w Głogowie

Wydział Audytu i Kontroli

Ul. Sikorskiego 21

67-200 Głogów

 

Adres e-mail: ak@powiat.glogow.pl

 

W ramach Wydziału funkcjonuje Audytor Wewnętrzny pełniący funkcję Naczelnika Wydziału oraz stanowiska związane z kontrolą.

Audytor Wewnętrzny realizuje zadania z zakresu:

1)           wspieranie kierownika jednostki w realizacji celów i zadań przez systematyczną ocenę kontroli zarządczej oraz czynności doradcze w szczególności w zakresie adekwatności, skuteczności i efektywności kontroli zarządczej w jednostce,

2)           przygotowywania na podstawie analizy ryzyka, w porozumieniu z kierownikiem jednostki  do końca każdego roku planu audytu wewnętrznego na rok następny

3)           przygotowywania kierownikowi jednostki do końca stycznia każdego roku sprawozdania z wykonania planu audytu za rok poprzedni,

4)           realizacji zadań zgodnie z planem audytu na dany rok,

5)           w uzasadnionych przypadkach przeprowadzania audytu poza planem audytu na dany rok,

6)           dokumentowania wyników audytu wewnętrznego,

7)           niezależnego badania systemów zarządzania i kontroli w starostwie i jednostkach organizacyjnych powiatu, w tym procedur kontroli finansowej, w wyniku którego kierownik jednostki uzyskuje obiektywną i niezależną ocenę adekwatności, efektywności i skuteczności tych systemów,

8)           sygnalizowania istotnych ryzyk,

9)           oceny zgodności prowadzonej działalności z przepisami prawa oraz uregulowaniami wewnętrznymi,

Pracownicy zatrudnieni na stanowiskach ds. kontroli realizują zadania z zakresu:

1)           opracowanie planu kontroli w komórkach organizacyjnych Starostwa Powiatowego w Głogowie oraz podległych jednostkach organizacyjnych Powiatu Głogowskiego oraz sporządzenia rocznego sprawozdania z jego wykonania, tj. działalności kontrolnej,

2)           przeprowadzania kontroli (kompleksowych, problemowych, sprawdzających) zgodnie z planem kontroli zatwierdzonym przez Starostę Głogowskiego, w zakresie zgodności działalności z przepisami prawa oraz procedurami wewnętrznymi, skuteczności i efektywności działania, wiarygodności sprawozdań, ochrony zasobów,

3)           przeprowadzania kontroli prawidłowości wykorzystania dotacji dla niepublicznych podmiotów oświatowych,

4)           przeprowadzania doraźnych kontroli i dokonywania przeglądów dokumentacji zleconych przez Starostę,

5)           udziału, wraz z właściwą pod względem merytorycznym komórką organizacyjną Starostwa, w kontrolach w podmiotach zewnętrznych otrzymujących z budżetu Powiatu Głogowskiego dotacje – w zakresie prawidłowości ich wykorzystania,

6)           dokumentowania procesu kontroli poprzez sporządzanie: protokołu bądź sprawozdania z kontroli, informacji z przeglądu dokumentacji oraz ustalenie zaleceń pokontrolnych,

7)           monitorowania wykonania zaleceń pokontrolnych wydanych w następstwie przeprowadzanych kontroli oraz przekazywania informacji o sposobie ich realizacji,

8)           przestrzegania i promowania zasad etycznego postępowania oraz efektywności i skuteczności przepływu informacji,

9)           informowania o zidentyfikowanych podczas kontroli ryzykach oraz określania procedur realizacji środków zaradczych,

10)         udzielania kontrolowanym w toku kontroli instruktażu, bieżących porad i konsultacji,

11)         przygotowanie projektów oraz realizacji procedur kontroli zarządczej w Starostwie Powiatowym w Głogowie,

12)         współpraca z komórkami organizacyjnymi Starostwa właściwymi pod względem merytorycznym w zakresie zadań kontrolnych dotyczących jednostek organizacyjnych Powiatu Głogowskiego

 


KOMUNIKAT Nr 23

MINISTRA FINANSÓW

z dnia 16 grudnia 2009 r.

w sprawie standardów kontroli zarządczej dla sektora finansów publicznych
Na podstawie art. 69 ust. 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz. 1240) ogłasza się, co następuje:
§ 1. Określa się standardy kontroli zarządczej dla sektora finansów publicznych.
§ 2. Standardy kontroli zarządczej dla sektora finansów publicznych stanowią załącznik do komunikatu.

Minister Finansów
w z. Elżbieta Suchocka - Roguska 

Standardy kontroli zarządczej [DOC - 94 KB]

Plan kontroli na rok 2016 [PDF - 682 KB]

Pełnomocnik ds. Organizacji Pozarzadowych

Tomasz Kumczyk

Telefon: 76 728 28 96

pokój 322 (III piętro)

adres email: pr@powiat.glogow.pl

Pełnomocnik ds. Organizacji Pozarządowych

realizuje zadania z zakresu:

  1. utrzymania stałych kontaktów z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego,

  2. integracji środowiska organizacji poprzez organizowanie forów dyskusyjnych, szkoleń, Forum Inicjatyw Pozarządowych, prezentacji środowiska pozarządowego na zewnątrz Powiatu,

  3. opracowanie, przy współudziale komórek organizacyjnych Starostwa oraz jednostek organizacyjnych Powiatu programu współpracy z organizacjami,

  4. monitorowanie programu współpracy, organizowanie cyklicznych spotkań z organizacjami dotyczących realizacji programu,

  5. reprezentowanie Starosty Głogowskiego wobec organizacji,

Departament Finansowo - Budżetowy

Transkrypcja na język migowy

 

Krystian Czarnota - Skarbnik
pok. 220
tel. (76) 72 82 824
e-mail: skarbnik@powiat.glogow.pl

 

Wydział Finansowy

Ewelina Kotlarek-Lange - p.o. Naczelnika
pok. 220
tel. (76) 72 82  893
e-mail: fn@powiat.glogow.pl

 

Kasa Starostawa (II piętro) - czynna jest:
poniedziałek - piątek od godziny 7:45 do 15:00
codziennie przerwa w godzinach 11:00 do 11:15

 

Anita Miciuk
pok. 215
tel. (76) 72 82 843

Monika Demaj
pok. 216
tel. (76) 72 82 847

Beata Madej
pok. 221
tel. (76) 72 82 846

Izabela Masłowska
pok. 221
tel. (76) 72 82 846

Małgorzata Stachowska
pok. 214
tel. (76) 72 82 881

Joanna Wołtosz
pok. 221
tel. (76) 72 82 810

 

 Zakres działania wydziału finansowego
1. Wydział Finansowy prowadzi i odpowiada za realizację zadań w zakresie:

  • prowadzenia rachunkowości dla budżetu powiatu oraz Starostwa jako jednostki budżetowej,
  • poboru należności pieniężnych, w tym dochodów Skarbu Państwa,
  • zapewnienia dyscypliny finansów publicznych w zakresie realizowanych zadań.
  1. Do podstawowych zadań Wydziału należy w szczególności:

w zakresie gospodarki budżetowej:

  1. opracowanie projektu budżetu powiatu, planów finansowych związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej,
  2. nadzorowanie prawidłowości opracowania i zatwierdzania planów finansowych jednostek organizacyjnych powiatu,
  3. przekazywanie powiatowym jednostkom organizacyjnym wytycznych dotyczących planowania budżetu i wskaźników budżetowych,
  4. weryfikowanie projektów planów finansowych, rozliczanie rocznej działalności oraz analizowanie sprawozdań pod względem finansowym i formalno-rachunkowym jednostek organizacyjnych powiatu,
  5. przygotowywanie projektów uchwał dotyczących zmian budżetu i w budżecie oraz prowadzenie ewidencji tych zmian,
  6. dokonywanie określonych analiz realizacji budżetu oraz przedstawienie wniosków zmierzających do poprawy dyscypliny finansów publicznych i zachowania równowagi budżetowej,
  7. sporządzanie półrocznych i rocznych sprawozdań z wykonania budżetu powiatu,
  8. prowadzenie księgowości budżetowej powiatu,
  9. przekazywanie środków pieniężnych jednostkom organizacyjnym powiatu realizującym budżet,
  10. sporządzanie zbiorczej sprawozdawczości w zakresie wykonywania budżetu powiatu,

w zakresie obsługi finansowo księgowej:

  1. obsługa finansowo- księgowa Starostwa Powiatowego,
  2. obsługa finansowo- księgowa funduszy celowych:
  • Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
  • prowadzenie ewidencji zaangażowania wydatków budżetowych,
  • wykonywanie dyspozycji płatniczych,
  • wykonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem jednostki,
  • dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych przedkładanych przez poszczególne komórki organizacyjne Starostwa,
  • windykacja należności budżetowych Starostwa i Skarbu Państwa,
  • naliczanie i wypłacanie wynagrodzeń oraz wykonywanie obowiązku pobierania, odprowadzania i opłacania podatku dochodowego od osób fizycznych, świadczeń i składek na rzecz ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego oraz funduszu pracy,
  • prowadzenie gospodarki kasowej Starostwa,
  • sporządzanie sprawozdawczości budżetowej i finansowej,
  • opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych dotyczących przyjętych przez jednostkę zasad prowadzenia rachunkowości, obiegu i kontroli dokumentów finansowo-księgowych i gospodarki kasowej.

Wydział realizuje zadania w zakresie i następujących pokojach Starostwa Powiatowego w Głogowie przy ul. Sikorskiego 21:

Ewelina Kotlarek-Lange – p.o. Naczelnika Wydziału

Tel. 76 7282893
pokoje 215 – 216, 219 - 221 (II piętro)
adres e-mail: fn@powiat.glogow.pl

  • Obsługa finansowo – księgowa Starostwa Powiatowego
  • Obsługa finansowa funduszy powiatowych
  • Obsługa finansowa programów unijnych

Anita Miciuk

Pokój 215 (II piętro)
Tel. 76 7282843

  • Obsługa finansowo – księgowa Starostwa Powiatowego

Monika Demaj

Pokój 216 (II piętro)
Tel. 76 7282847

  • Obsługa kasy Starostwa Powiatowego,

Małgorzata Stachowska

Pokój 216 (II piętro)
Tel. 76 7282881

  • Wieczyste użytkowanie nieruchomości Skarbu Państwa
  • Obsługa finansowo – księgowa Starostwa Powiatowego
  • Obsługa płac i podatków
  • Sprawozdawczość budżetowa powiatu
  • Obsługa finansowa funduszy powiatowych

 

Poniższe wpłaty można uiszczać w Kasie Starostwa lub na konto: Bank Pekao S.A. f./Głogów 79 1240 6843 1111 0000 4988 4610

  • za czynności związane z rejestracją pojazdów i prawami jazdy,
  • za wieczyste użytkowanie gruntów,
  • za wydanie karty parkingowej,
  • za zajęcie pasa drogowego,
  • za czynności związane z wycofaniem pojazdu z ruchu,
  • za wydanie karty wędkarskiej,
  • za pojazd nienormatywny,
  • za czynności związane z egzaminem taxi,
  • z tytułu czynności związanych z wydaniem licencji i wypis licencji,
  • za wydanie legitymacji instruktora,

Poniższe wpłaty można uiszczać w Kasie Starostwa lub na konto: Bank Pekao S.A.  f./Głogów 97 1240 6843 1111 0000 4985 2664

  • z tytułu wpłaty wadium i zabezpieczenia,

Poniższe wpłaty można uiszczać w Kasie Starostwa lub na konto: Bank Pekao S.A. Filia 1/Głogów 16 1240 6843 1111 0000 4983 8020

  • z tytułu opłaty skarbowej

Poniższe wpłaty można uiszczać w Kasie Starostwa lub na konto: Bank Pekao S.A. f./Głogów 23 1240 6843 1111 0000 4985 8943

  • z tytułu spłat pożyczki PFRON



!!! UWAGA !!!

Kasa Starostwa Powiatowego nie przyjmuje opłat z tytułu PCC-3. Wpłaty należy dokonać na odpowiednie konto Urzędu Skarbowego. 

Departament Kadr, Kontroli i Administracji

Monika Majkowska - Dyrektor Departamentu Kadr, Kontroli i Administracji
tel. 76 72 82 809
pokój 114 (I piętro)
e-mail: m.majkowska@powiat.glogow.pl

 

Referat Kadr

Beata Niemczyk
tel. 76 72 82 815
pokój 115

Ewelina Stachowiak
tel. 76 72 82 830
pokój 115
e-mail: or@powiat.glogow.pl

 

Referat Administracyjno - Gospodarczy

Karolina Chamska
pokój 303
tel. (76) 72 82 828 

Renata Buczyńska
pokój 303
tel. (76) 72 82 857 / (76) 72 82 827
e-mail: ag@powiat.glogow.pl

Aleksandra Ciesielska-Bogdańska
pokój 303

KANCELARIA:
Dagmara Unuczek
tel. (76) 72 82 800

SEKRETARIAT:
Kinga Knysz

tel. (76) 72 82 801
e-mail: starostwo@powiat.glogow.pl
pokój 103

Konserwator - Marek Choszcz

Kierowca - Ryszard Sielski

 

Stanowisko ds. Kontroli Wewnętrznej

Ewa Adamczak
tel. 76 7282 892
pokój 311

Adres do korespondecji:
Starostwo Powiatowe w Głogowie
Stanowisko ds. Kontroli Wewnętrznej
Sikorskiego 21
67-200 Głogów

Adres e-mail: e.adamczak@powiat.glogow.pl

 

Archiwista

Anna Can
Adres e-mail: anna.can@powiat.glogow.pl


Adres do korespondencji:
Starostwo Powiatowe w Głogowie
Archiwista
Sikorskiego 21
67-200 Głogów

 

 

 

Referat Kadr zajmuje się sprawami:

  • sprowadzanie zwłok/ szczątków ludzkich z zagranicy,
  • staże,
  • praktyki zawodowe,
  • Biuro Rzeczy Znalezionych,
  • nabory,

 

Druki Referatu Kadr do pobrania:

  1. Wniosek o wydanie pozwolenia na sprowadzenie zwłok/szczątków (urny z prochami) z zagranicy
  2. Pełnomocnictwo w przypadku kiedy wnioskodawcą nie jest osoba uprawniona.

Materiały do pobrania znajdują się na:

Stronie BIP Referatu

 

Referat Administracyjno-Gospodarczy realizuje zadania z zakresu:

  1. Zarządzanie budynkiem Starostwa,
  2. Prowadzenie drobnych remontów i napraw oraz konserwacja budynku,
  3. Wystawianie faktur za wynajem pomieszczeń oraz not obciążeniowych,
  4. Prowadzenie spraw z zakresu zaopatrzenia materiałowo-technicznego,
  5. Obsługa Kancelaryjna Starostwa,
  6. Prowadzenie magazynu materiałów biurowych i eksploatacyjnych,
  7. Prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia,
  8. Bezpieczeństwo przeciwpożarowe,
  9. Utrzymywanie porządku i czystości w pomieszczeniach Starostwa oraz dbanie o estetykę wokół budynku,
  10. Prowadzenie książki obiektu,
  11. Prowadzenie rejestru pieczęci urzędowych stosowanych w Starostwie,
  12. Ewidencja oraz inwentaryzacja mienia Starostwa,
  13. Zapewnienie potrzeb transportowych Starostwa, nadzór i koordynacja pracy Kierowcy,
  14. Obsługa monitoringu wizyjnego.

Wydział Edukacji

OFERTA EDUKACYJNA NA ROK SZKOLNY 2024/2025

 

ARLETTA HANIEWICZ-CZERWIEC - Naczelnik Wydziału

telefon: 76 72 82 838
pokój 118 (I piętro)

DOROTA GIZICKA – Inspektor

pokój 119 (I piętro)

WIOLETTA KARPIEL – Główny specjalista

pokój 120 (I piętro)

telefon: 76 72 82 835

adres email:ed@powiat.glogow.pl

 

Wydział Edukacji  realizuje zadania z zakresu:

  1. prognozowania i planowania rozwoju sieci publicznych powiatowych jednostek oświatowych,
  2. wykonywania czynności związanych z zakładaniem, prowadzeniem i likwidacją  publicznych powiatowych jednostek oświatowych,
  3. sprawowania nadzoru merytorycznego nad działalnością organizacyjną publicznych szkół i placówek oświatowych,
  4. wykonywania czynności związanych z zatwierdzaniem arkuszy organizacyjnych  powiatowych jednostek oświatowych,
  5. prowadzenia ewidencji niepublicznych szkół i placówek funkcjonujących na terenie powiatu głogowskiego,
  6. wykonywania czynności związanych z nadawaniem szkołom niepublicznym uprawnień szkół publicznych,
  7. tworzenia warunków do zawodowego doskonalenia nauczycieli,
  8. realizacji zadań związanych z awansem zawodowym nauczycieli na stopień nauczyciela mianowanego,
  9. zapewnienia dzieciom i młodzieży odpowiedniej formy kształcenia i wychowania w szkołach specjalnych, młodzieżowych ośrodkach wychowawczych, młodzieżowych ośrodkach socjoterapii, specjalnych ośrodkach szkolno-wychowawczych, specjalnych ośrodkach wychowawczych dla dzieci i młodzieży wymagających stosowania specjalnej organizacji nauki, metod pracy i wychowania, a także w ośrodkach umożliwiających dzieciom i młodzieży z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu głębokim lub niepełnosprawnością sprzężoną, realizację odpowiednio obowiązku przygotowania przedszkolnego, obowiązku szkolnego i obowiązku nauki,
  10. współdziałania z Dolnośląskim Kuratorem Oświaty, jednostkami samorządu terytorialnego, stowarzyszeniami oraz innymi urzędami, instytucjami i organizacjami w zakresie spraw prowadzonych przez wydział,
  11. prowadzenia spraw kadrowych i osobowych kierowników powiatowych jednostek oświatowych,
  12. wnioskowania o przyznanie odznaczeń, nagród i wyróżnień kierownikom  powiatowych jednostek oświatowych za szczególne osiągnięcia w dziedzinie edukacji,
  13. wykonywania czynności związanych z oceną pracy kierowników powiatowych jednostek oświatowych.

Powiat głogowski jest organem prowadzącym dla 11 szkół i placówek oświatowych, których wykaz znajduje się na Stronie BIP jednostki powiatowe oraz organem wpisowym dla szkół
i placówek niepublicznych.

Dane wszystkich szkół i placówek oświatowych są publicznie dostępne w formie zaawansowanej wyszukiwarki w module Systemu Informacji Oświatowej – RSPO, czyli Rejestru Szkół i Placówek Oświatowych (link do wyszukiwarki znajduje się poniżej). Wyszukiwarka RSPO oferuje wiele opcji wyszukiwania i daje możliwość odnalezienia aktualnych informacji (codzienna aktualizacja bazy) o szkołach/placówkach, które znajdują się w kręgu zainteresowań użytkownika korzystającego z wyszukiwarki.

Ważne linki:

Rejestr Szkół i Placówek Oświatowych (RSPO): https://rspo.gov.pl/

Ministerstwo Edukacji i Nauki:www.men.gov.pl

Dolnośląskie Kuratorium Oświaty we Wrocławiu: www.kuratorium.wroclaw.pl

Okręgowa Komisja Egzaminacyjna we Wrocławiu: www.oke.wroc.pl

Wydział Komunikacji

Transkrypcja na język migowy

Informujemy, że sprawy z zakresu Wydziału Komunikacji można załatwiać:

-  bezpośrednio w Wydziale Komunikacji pobierając bilet z automatu biletowego lub umawiając się przez Internet na wizytę https://www.powiat.glogow.pl/index.php/rezerwacja-wizyt-wydzial-komunikacji

- drogą korespondencyjną za pośrednictwem operatora pocztowego, kuriera lub platformy ePUAP.

W szczególności rekomendujemy korespondencyjne załatwiane spraw takich jak zgłoszenia zbycia pojazdów, dokonywanie opłat za wydanie prawa jazdy po zdanym egzaminie państwowym.

Korespondencję tradycyjną należy kierować na adres:

 

Starostwo Powiatowe w Głogowie

ul. Sikorskiego 21, 67-200 Głogów.

 

Korespondencję elektroniczną można kierować na adres e-mail: kd@powiat.glogow.pl   lub w przypadku zgłoszeń zbycia pojazdu poprzez platformę  ePUAP.

Bilety uprawniające do załatwienia sprawy  są dostępne w każdy dzień roboczy od 7:30. Automat biletowy zlokalizowany jest  na I piętrze, na korytarzu przed Wydziałem Komunikacji.

Chcąc załatwić sprawę należy pobrać odpowiedni bilet z grupy:

A - wydawanie praw jazdy, profil kandydata na kierowcę, profil kierowcy zawodowego, wszystkie sprawy dotyczące uprawnień do kierowania pojazdami,

B - rejestracja pojazdów, rejestracja czasowa, wpisanie lub wykreślenie współwłaściciela pojazdu,

C - odbiór dowodów rejestracyjnych, wyrejestrowywanie pojazdów, zgłoszenie sprzedaży, wpis adnotacji, wydawanie wtórników, wszystkie inne sprawy dotyczące pojazdów z wyłączeniem spraw należących do grup B.

Internetowa rezerwacja wizyt umożliwia rezerwacje z wyprzedzeniem maksymalnie do 21 dni. Rezerwacje na kolejny dzień uruchamiane są od godz. 7:00. Rezerwacja Internetowa stanowi uzupełnienie bieżącej obsługi klientów z pobranymi biletami z automatu biletowego.

W przypadku braku możliwości Internetowego umówienia terminu wizyty z powodu zajętych rezerwacji prosimy o skorzystanie z możliwości załatwienia swojej sprawy na podstawie pobranego biletu z automatu biletowego.

Godziny  przyjmowania  interesantów:
poniedziałek, środa, piątek 8:00 – 14:30
wtorek, czwartek  7.40 – 15:10
rejestracja pojazdów, poniedziałek – piątek 7.40 – 15:10

 

Krzysztof  Milczarz  –  Naczelnik  Wydziału
Telefon:  76 72 82 842
pokój  117  (I piętro)

Dorota Suszyńska  -   inspektor

Marta Dudzińska -  podinspektor
tel. 76 72 82 880
pokój 116 (I piętro), 

  • wydawanie licencji na krajowy transport osób i rzeczy,
  • wydawania zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego osób i rzeczy,
  • wydawanie zaświadczeń na przewóz na potrzeby własne,
  • wydawanie zezwoleń na regularny i specjalny transport osób,
  • prowadzenie rejestru ośrodków szkolenia kierowców,
  • prowadzenie rejestru stacji kontroli pojazdów i diagnostów,

Magdalena  Szumińska   –  inspektor
Anna  Powałowska – Kuczak  –  inspektor

Ewelina  Szmecht  –  podinspektor

Beata Rowgało - podinspektor

pokój  121 (I piętro), stanowiska 2-5,
tel.  76 72 82 841, 76 72 82 862,

  • rejestracja pojazdów
  • rejestracja czasowa
  • wpisanie lub wykreślenie współwłaściciela pojazdu

 

Małgorzata  Gwizdowska  –  inspektor
Anna Can – inspektor

Martyna Zapalska – podinspektor
pokój 123 (I piętro), stanowiska 8 - 10 
tel. 76 72 82 821, 76 72 80 904

  • wydawanie i wymiana praw jazdy,
  • profil kandydata na kierowcę, profil kierowcy zawodowego,
  • wydawanie międzynarodowych praw jazdy,
  • wydawanie karty kwalifikacji kierowcy,
  • wydawanie zezwolenia na kierowanie pojazdem uprzywilejowanym
  • prowadzenie ewidencji instruktorów,
  • wszystkie sprawy dotyczące uprawnień do kierowania pojazdami.

 

Ewelina Kacprzak  -  inspektor

Iwona Sajkowska   -  podinspektor

Małgorzata Gizicka - podinspektor

 

pokój  123  (I piętro), stanowiska 6 - 7
tel.  76 72 82 901, 76 72 82 902

  • odbiór dowodów rejestracyjnych,
  • adnotacje w dowodzie rejestracyjnym ( HAK, GAZ, L, TAXI, ZASTAW, VAT, BAGAŻNIK ….),
  • zgłoszenie zbycia pojazdu,
  • wymiana dowodu rejestracyjnego ze względu na brak miejsc na kolejne wpisy badania technicznego,
  • wydawanie wtórnika tablic rejestracyjnych, dowodu rejestracyjnego
  • wyrejestrowanie pojazdu ( demontaż, kradzież, wywóz za granicę…),
  • zmiana danych w dowodzie rejestracyjnym,
  • czasowe wycofanie pojazdu z ruchu,
  • wydawanie decyzji o nadaniu cech identyfikacyjnych pojazdu i umieszczenie tabliczki znamionowej zastępczej.

Gminy Powiatu

Link do strony Gminy Jerzmanowa Link do strony Gminy Pęcław Link do strony Gminy Kotla Link do strony Gminy Żukowice Link do strony Urzędu Miasta Głogów Link do strony Gminy Głogów